8 Aralık 2009 Salı

Babasının oğlu geliyor... Hem de sezeryanın ayak sesleri ile...:S

Bu sabah ilk dört ay düzenli takibinde olduğum doktor ile randevum vardı. Canım kocam işte olduğu için ablamla birlikte gittik.

Her zamanki gibi ilgili ve güleryüzlüydü. Ellerimdeki şişlik dikkatini çekti. Yüzüm de ona şiş geldi. (Aslında ben kilodan olduğunu düşünüyorum.) Kan tahlili ve 24 saat idrar toplamamı istedi. Preklampsi midir nedir, o hastalıktan şüphelendi. Bi bakalım içimiz rahat etsin dedi. Bu önemli detayı atlamaması hoşuma gitti.

Bebeğimin kilosunun çok önde olduğunu ve prof. kontrolünde şeker diyeti yaparak kiloyu kontrol altına aldığımdan bahsettim. Ultrasonda bebek kilosu normal çıkınca şeker testine gerek duymadı. Böylece "bu hastane para peşinde" diye bir mantığın olmadığını ıspatlamış oldu. Yoksa gerekli gereksiz şeker testi hatta birçok test de isteyebilirdi.

35. Hafta muayene sonuçları :
  1. Oğlumun kilosu 2512 gram.
  2. Amniyo sıvısı normal seviyede
  3. Kalp atışı, kan akışı, hareketleri normal
  4. Kafa çapı 3 hafta önde. Yani kafasını ölçünce 38 haftalık falan çıkıyor.
  5. Tansiyonum 11-7 yani gayet iyi
  6. Ödem yok
  7. Kilo olayını sormayın ben de unutayım
  8. Kafası aşağıda poposu karnımın sağ tarafındaki o tepede ikamet ediyor. Yani pozisyon normal doğuma uygun.
  9. Ancak kafası iri olduğu için doğum şeklim sezeryana doğru gidiyor. Yine de ilerleyen zamanlardaki muayenelerde netleşecek. Hala normal doğurma ihtimalim var.
  10. 19 Aralıkta kontrol için tekrar gidicez.
  11. Çok zor da olsa oğlumun güzel bir profil fotoğrafını çekti doktor hanım. Bu sefer eminiz ki oğlum babasına benziyor... Her yönüyle babasına çeker inşallah.

Böylece bu doktor ile hamileliğimin son virajına girmiş bulunuyorum. Umarım pişman olmam. Herşey güzel gider, güzel sonuçlanır...

Offffff............Endişeler, endişeler, endişeler... Defolun gidin artık!!!

3 yorum:

Chido's dedi ki...

Hiç merak etme bak sonra ah ne güzel doğrumuşum hepsi geçti gitti diyceksin inşallah.Dualarım seninle :)

Tuğba... dedi ki...

Sağol Ciğdemcim... O güzeli bir görsem inanıcam herşeye... :)

meleklerinhediyesi dedi ki...

biz cinsiyetini öğrenmek için gittiğimizde ellerini kafasının altına koymuş yatıyordu hiç rahatını bozmadı doktor tatlı bir şeyler ye yürü biraz gel dedi ama ben o an dedim oğlan diye babasının oğlu aynı babası gibi elini kafasının arkasına koymuş yatıyordu...

çok az kalmış canım
inşallah herşey güzel olur...