21 Ağustos 2009 Cuma

19. Hafta... Dante gibi ortasındayız hamileliğin...

Doktorumuzun son tesbitine göre (her gittiğimde değiştiği için hala kesin olmadığını düşünüyorum) bugün tam olarak 18+5 haftalık olduk.Yani buna 19. hafta deniliyor. Bugünün bir diğer özelliği de Ramazan ayının ilk günü oluşu. Biraz buruk, biraz çekine çekine garip bir ramazan girişi yaptık bu sene... Bugün herkes oruçlu, diğer oruç tutmayan arkadaşlarla yemekhanede yemek yedim. Garip, zor ve alışması güç bir durum... Bakalım oruç tutmadığım günleri ileride nasıl telafi edeceğim?

Dünden beri bel ağrısı modası başladı... Son sürat devam ediyor.Müdür koltuğuma iliştirdiğim bel yastığı bile bana mısın demiyor. Oysaki en çok ona güveniyordum. İşyeri hekimim yürüyüşleri aksatmamam gerektiğini söyledi. Ayrıca mutlaka bacaklar yukarı pozisyonda dinlenmem gerektiğini. Sanırım korktuğum oluyor, bacaklarımda hafif şişlikler başladı:( Bunu da yine bugün işyeri hekimi farketti. Kaval kemiğine bastırıp parmakla çöküntü olup olmadığını kontrol ediyorsunuz. Eğer bir girinti oluşmuş ise şişmeye başlamışsınız demekmiş. Asıl şişmek bu işte!!!

Bu akşam köye annemlerin yanına iftara gidicez... Haftasonunu köyde yayıp yatarak geçirme fikri bile süper...

Bazen karnımdan pıtpıt sesleri geliyor. Bunlar gerçekten senin tekmelerin mi? Minik bebeğim benim, ne olur seslenince cevap ver... Evet ise 1 kez, Hayır ise 2 kez tekme at...
Baban kalp atışlarını duyabilmek için karnımın üstüne yapıştırıyor kulağını... :) Dört nala koşturan at gibi dıgıdık sesleri senin kalp atışlarınmış... Gülüyoruz... Hayat tozpembe oluveriyor...

Baban, senin için aldığım ninni ve klasik müzik cd lerini arabaya koymuş... Artık ninniler, agu-dugu sesleri eşliğinde yolculuk yapıyoruz:D Karnımın içindeki hareketlerini canlandırabiliyorum gözümün önünde...
Ne zaman doğacaksın, yüzünü yüzüme ne zaman değdiricem... Ne zaman gözlerinin içine bakıcam... Yolun yarısındayız... Dante gibi ortasındayız... Gözümün yaşına bakmadan geçsin istiyorum son 3 ay...

Hiç yorum yok: