6 Ağustos 2009 Perşembe

Hamile günleri... :)

Yine bir öğle tatili. Dolu bir mide ile yazıyorum. Rahatsızlık hat safhada, açken de tokken de midem iyi değil... Ortayı bulamadım:(

EA ile yemek yedik, o sigaraya gitti ben odama çekildim. Birazdan Cts günü için bi randevu patlatıcam Yıldız Hanımdan... Alışveriş yapmak istiyorum artık!!!

Karnım oldukça belirginleşti. Ama hala şirkette hamile olduğumu anlamayanlar var. Kıyafetlerle kamufle ediyorum.Ama bazen saklancak gibi olmuyor. Müdürüm de hamile olduğumu henüz bilmeyenler arasında... Bazen keşke en başta konuşsaydım diyorum, zaman geçtikçe, doğum yaklaştıkça söylemek zorlaşıyor.

Haftasonu akraba günümü atlattım... Rahatladım, evim temiz, atlatacak ciddi bir aktivitem kalmadı. Dün başladığım proje dışında tabii... Her ne kadar aktiviteden saymasam da, stres kaynağı işte...

Günde menü doldu taştı, acemiliğimden ne yapacağımı saşırdım. Bu güzel olmazsa bi de bundan yapayım, hazır bulunsun, Bir çeşit daha tuzlu yapayım vs vs... Ama çok şükür ki herşey güzel oldu... Samimi bi ortam, şen şakrak geçti...

Dün Beraat Kandili idi, Bebeğim senin için dua ettim hep. Önce sağlıklı doğman için, sonra ahlakı güzel, kendi güzel biri olman için... Anne olmak çok zormuş:( Dünyayı bırak, etrafta olanları gördükçe duydukça nasıl olacak diye derin düşünceler sarıyor insanı... Elde olan birşey de yok, var ama yok.. :S

Herneyse, ümitsizlik, moral bozukluğu yok... :) Gülümsemeye devam. Rahat stressiz bir beraberlik geçiricez... Elimden geleni yapıyorum bebeğim...

Hiç yorum yok: