7 Eylül 2009 Pazartesi

21.Hafta Dr. kontrolü ve şükretmek için binlerce neden...

Neler yazıcam nasıl yazıcam gerçekten bilmiyorum. Şuraya 3 nokta koysam ve olağanüstü ultrason görüntünle blog yazımı tamamlasam olmaz mı acaba...

Canım oğlum, Cuma günü sabah erkenden büyük bir heyecanla uyandım, kendimi zorladım ama uyuyamadım. Seni göreceğim için hem çok heyecanlı, hem de doktorun yapacağı detaylı ultrasondan dolayı endişeliydim. Kalbimin gümgüm sesleriyle evden çıktık, ilk olarak mahalledeki sağlık ocağına uğrayıp Fethiye Ebe ile aşılarım hakkında konuştuk. Tansiyonumu ve kilomu merak etti. Sağolsun unlu, tuzlu tüm yiyecekleri yasakladı. Birsürü azarladı ve yolladı...

Moral bozukluğu ile tekrar yollara düştük. Bu hastane ve doktor bizim için yeni, sanki ilk kez seni görecekmişim gibi heyecan içimde...

"Neden bu kadar özledim, keşke daha erken bir güne randevu alsaydım..."
"Neden bu kadar özledim, keşke daha erken bir güne randevu alsaydım..."
"Neden bu kadar özledim, keşke daha erken bir güne randevu alsaydım..."
"Neden bu kadar özledim, keşke daha erken bir güne randevu alsaydım..."

Doktorumuzla sonunda tanıştık. Son derece güleryüzlü, rahatlatıcı, huzur verici bir bey. Sık sık espriler yapıyor. Bu da mesleğindeki rahatlığı ve işine olan sevgisini gösteriyor bence.

Tüm yakınmalarımı dinledi, hepsi için bir çözüm üretti, bolbol tavsiyelerde bulundu.
Şekerimin yüksek çıkma durumuna karşı erken de olsa şeker yüklemesi testi istedi. Temkinli olması hoşuma gitti.

Sabah tuzlu ve unlu gıdalardan sonra, bu doktor da tatlıları yasakladı. Hatta bir diyetisyene gitmemi bile tavsiye etti.

Seni görmüş olmak beni öyesine rahatlattı ki, hiç yemek yeme aç kal 10 gün 10 gece dese ona da razıydım. Doktor bey sağlıklı bir bebek olduğunu söyledi ya, ne söylediyse biz sırıtarak, "evet tamam peki" dedik durduk.

Dünyanın en güzel bebeği, bize çok güzel pozlar verdin. Doktor 37 tane fotoğrafını çekti, CD ye yazdı verdi :D Hatta birini seç çıktı alalım dedi, oturduk senin pozlarından net olanı seçtik:) Tabii ki buraya o fotoğraflarını koymıycam. Korkuyorum, nedensiz olsa da...:S

Fotoğrafını gören herkes seni bana benzetti. Bakalım bizi şaşırtacak mısın:D
Bu ayağın:) Buna benzer bir de el fotoğrafın var:) Fotoğraflarına bakıp bakıp senle konuşuyorum.Meleğim... Şimdiden özledim:(

Hiç yorum yok: