27 Eylül 2009 Pazar

25.Hafta... Emir'in Odası - 1

Meleğim, odanı boyattıktan sonra fırsat bulup fotoğrafını çekememiştim. Haftasonu park yatakını yerleştirdik ve sticker ları duvarlara yapıştırdık. Tabi hemen birkaç fotoğraf çektim bloguma eklemek için.

Duvarlar Yavru Filli Boya...


Stickerları daha önce yazmıştım. Burada...
Haftasonu pazar günü 2 saat hariç hep evdeydim. Anneanne, teyze ve minik böceklerimle bol bol vakit geçirdim. Pazar günü de daralıp bunalmamak için ve hatta biraz da yürüyüş yapmış olurum diye çıktık. Sana birkaç kıyafet aldık geldik :D
İşte benim en büyük mutluluğum, senin için birşeyler yapmak !!! İçinde sen olan her konuşma, senin için yapılan herşey benim mutluluk sebebim...

Miniğim benim az kaldı, Cuma günü seni görücem... Yine sabırsızlık sardı beni...

Hiç yorum yok: