14 Haziran 2011 Salı

Haftasonundan Kalma Durumlar ve 2 Poz...

Yaz geldi ama hala oğlumla istediğim kadar verimli zaman geçiremiyorum. Gündüz anneannesi, dedesi ve kuzeni ile birlikte çoğunlukla dışarıda oldukları için çok yoruluyor, akşam da en geç 9 da uyumak istiyor. Elimden tutup "nannan nannan" diyerek odasına götürüyor.

Bu nedenle de haftanın ilk günleri haftasonundan kalma güzel anılarla avunup mutlu oluyorum. Hele Pazartesi, Salı "oğlumu özlemek" duygusu tavan yapıyor.

Cumartesi günü, işyerindeki kızlarla yaptığımız gündeydik oğlumla. Kalabalık, sıcak ve çocuksuz eve has birsürü bıcır bıcır eşyadan dolayı son derece huzursuz geçti. 3 saat oturup kalkmak zorunda kaldık. Tabi saatlerce oturup dedikodu yapmalar, çay keyifleri yok artık. Ne konuştuk, kimi gördüm, ne yedim içtim ki gibi birsürü anlamsız soru var :) Çocuklu olmak hayatı hızlı yaşamakmış:)

Söylediğim şeyleri tekrar ediyor bu günlerde. Bi bakmışım öğrenmiş:) Düştüüü, Geldiii, Açtıııı, Dittiiii gibi fiilleri hakkını vererek üstüne basa basa söylüyor. Kelime hazinesi genişliyor, ama kelimelere yeni okunuşlar kazandırarak:)))


Abeee (Abi), Tedi(Kedi), Gıtgıt (Yumurta), Düdüüü(Bisküvi), Datıl (Kedimiz Çakıl)

Hala üstte 4, altta 2 dişimiz var, ama azimle çiğnemeye çalışıyoruz :) Parmaklar, ağızda, diğer dişleri bekliyor :)




Annesi yakışıklı oğlunu bu akşam neresinden ısırmaya başlasa:) Nasıl koklasa da içine doldursa misssler gibi kokusunu... Sımsıkı sarılsa da içine işlese varlığı taa içine....

Hiç yorum yok: