15 Haziran 2011 Çarşamba

Özgün Babalar Günü Hediyemiz...

Bu yıl oğlumun adına güzel bir babalar günü hediyesi vermek istedim eşime... Baba-oğul çağrışımlarından faydalanarak anlamlı birşey olması adına ikisinin yer aldığı bir fotoğrafı tişörte bastırmak geldi aklıma.

Önce fotoğrafta photoshop ile biraz oynama yaptım. Bu efektin adı texturizer...

"anne tarafından sevgi ile yapıldı" anlamına gelen ingilizce bir cümle yazdım. Hem biraz hareket oldu hem de güzel bir mesaj vermiş oldum canım kocama:)

Sonra http://www.tish-o.com.tr/ adresine girip, online t-shirt tasarımına başladım. Aslında tek yapmam gereken, resim yükleyip, tişörtün rengini seçmek oldu. Çünkü zaten resimde istediğim herşey mevcuttu.
Bir tane eşime,bir tane de oğluşuma tasarladım...
Veee kocamın iş adresine, hediye paketi ile gönderilmek üzere sipariş verdimmm...

Bence farklı birşey yapmak istiyorum diyen herkesin tercih edebileceği harika bir hediye.



Üzerlerine giyince nasıl olacak çok merak ediyorum... Beni izleyin:)

Hiç yorum yok: