8 Temmuz 2009 Çarşamba

Bebek arabamız, binbir beygir gücünde olmalı...

O'nun arabası vaaar...Güzel mi güzeell...
Bastı mı gazaaaaaa, gider mi gideeerrrrr...

Annesi ile uzun yürüyüşlere, alışverişlere çıkacak...Hiç ağlamıycak arabasından şirin şirin gülücükler saçacak benim oğlum etrafa...

Ah ne çok toz pembe hayaller içindeyim:D

Alışveriş sitelerinde geziniyorum... Bir excel liste yaptım. Alacağım şeyleri sıraladım.
İlk sırada bebeğimin arabası var...
Hangisini alsak ?
Oooo piti piiiiti, Kalemeta sepeti....



Pierre Cardin Alpine modeli...

Hem şık hem kullanışlı...

400.00 TL








Hafifliği ile meşhur, tek yönlü, İtalyan tasarımı...

Kimin tasarladığı önemli değil...

650.00 TL







Baston Tipi Chicco tek yönlü bebek arabası...


Çift yöne ihtiyacım olur mu acaba?

260.00 TL







Chicco nun For Me modeli, çift yönlü kullanıma sahip modeli.

722.00 TL

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam canım,
biz Jane'nin Carrera modelini kullanıyoruz çok memnunum ne çok kaba ne çok hafif kullanışı çok rahat bir göz at istersen :)
öpüyorum.