4 Temmuz 2009 Cumartesi

Sen Benim En Kıymetlimsin!!!

Sen Benim En Kıymetlimsin
En Güzel Vazgeçilmezimsin
Sen Benim En Kıymetlimsin
Sevmekle Bitmeyenimsin
Sen Benim Hakikatlimsin
En Derin En İçimdesin
Sen Benim En Güzel Derdimsin

Dinleyip duruyorum iki gündür... En kıymetlim, aklıma geliyosun, bu şarkıyı mırıldanıyorum... Kenan Doğulu bu şarkıyı bizim için okumuş bebeğim...

Bugün günlerden Cumartesi... Haftaiçi bitmeyen işleri tamamlamak için erkenden kalktık,babanla hazırlandık, Yusufu da aldık yollara koyulduk. Harika bir pastaneden kahvaltılık bişeyler alıp işe geldik. Beni bırakıp eve döndüler...

Sonunda cinsiyetini öğrendik. Beklenenden çok çok erken oldu ama güzel oldu :D

Artık alışveriş rengimiz mavi... Deli mavi :) Özgürlüğün, sonsuzluğun rengi mavi... Denizin, gökyüzünün, serinliğin rengi mavi...
Artık, bebek eşyalarını görünce kara kara düşünüp, Pembesini veya mavisini beğenip, sarısını alma mecburiyetinden kurtulduk :D

Canım oğluşum... Bir erkek annesi olacağım, inanamıyorum... Hamileliğimin en başından beri erkek olduğunu hissediyordum. Yanılmadım. Genelde yanılırım ama yanılmadım...
En kıymetlim, sevmekle bitmeyenim, şu işler azalsa da seninle daha çok ilgilensem, daha çok hazırlık yapsam... Mavi mavi dolaşsam çarşı pazar...
Seni çok seviyorum nazar boncuğum, miniğim, umut kaynağım...

Hiç yorum yok: