29 Temmuz 2009 Çarşamba

16. Haftadayız, ama hala tam olarak öğrenemedik...

Canım Bebişim,
Eğer Cumartesi günü Yıldız Hanım cinsiyetinin kesin erkek olduğunu söyleseydi sana Canım Oğluşum diye hitap edecektim. Baktı baktı ama erkek veya kız diye bir tesbitte bulunamadı. Bacaklarını açıp biraz yukarı kaldırsaydın işimiz çok kolaydı oysaki...

Zaman zaman pelvis kemiklerimdeki ağrılar nedeniyle ayaklarımın üzerine basamamam konusunda da net bişey söylemedi. Egzersizlere başla dedi. Tam 16. haftadayım ve gebelik başlangıcından beri toplamda 3 kilo aldım. Bu haber de hoşuna gitmedi tabi dr hanımın. Sabahları simit, poğaça, börek üçlüsüne son verilip, kepek ekmeği, domates, salatalık 3 lüsüne dönüş yaptım. Bakalım kilo kontrolü sağlayacak mı:S

2-3 haftadır kendimi gündüzleri daha zinde hissediyorum, Sürekli uyku eğilimi gitti. Daha enerjik, daha rahatım. Ancak akşamları için değişen birşey yok:( Eve geldikten sonra en fazla 2 saat ayakta durabiliyorum. 9 da yatıp sabaha kadar uyuyorum. Akşamlardaki bu verimsizlik nereye kadar sürecek...Üstelik egzersizlere de başlamadım.

Karnımın belirginleşmesinden dolayı şimdilik badem yağı aldım ama onu da kullanmıyorum...

Tembelim, iş güç hiçbişeye elimi sürmüyorum. Hayat öyle kendiliğinden gidiyor. Aslında kendiliğinden de değil. Sevgili can yoldaşım herşeyi kolaylaştırıyor benim için...

Buraya yazmayalı baya zaman oldu. Gündüzleri nete girme fırsatım olmuyor yoğunluktan... Akşamları da az önce söylediğim gibi, YOK...

Bu hafta sonu akraba günü bende. Bu gün tantanasını hayırlısıyla atlatayım, hemen odanın dekorasyon işine başlıycam. O zaman buraya daha sık daha dolu dolu şeyler yazabileceğim...

Şimdilik mesai saati geldiğinden dolayı burada kesiyorum...
En kısa zamanda geri dönmek üzere...
Sevgiyle...

Hiç yorum yok: