16 Ekim 2009 Cuma

Cuma mesai sonu sayıklamaları :S

Canım tatlı bişeyler çekiyor. Minik prensimin sağlığını düşünerek vazgeçiyorum.

O kadar yorgunum ki servise kadar nasıl gidicem diye düşünüyorum :(

Gece uyuyamadım uykusuzum. Gözlerim yanıyor.

Oğlumu çok özledim. Eski ultrason görüntülerine bakıp hasret gidermeye çalışıyorum. Daha da artıyor. 2 Kasım da randevum var iple çekiyorum...

Haftasonu için plan yapmadım, cömertçe harcamak istemiyorum. Kocam babasının yanında hastanede olacak. Evde durmak istiyorum ama yalnız kalmaktan korkuyorum :(

Rüyamda karnım çatlak ve yarıklarla doluydu. Bu benim için bir ikaz olabilir mi ???

Emzirme koltuğum ve oğlumun odası için tasarladığım dolap hakkında birşeyler yapmam lazım. Kendimi bu konularda yalnız hissediyorum. Sanırım enerjim giderek tükeniyor.

Enerji dedim de bence bütün sorun ilk cümlede saklı :S

Bir negro atsam ağzıma bütün " :( " yüzler " :) " olur mu dersiniz...

Baştan yazsam sonra bu postu...???

Yok yok olmaz. Post böyle kalsın..................Gönderiyom.............

Hiç yorum yok: