3 Ekim 2009 Cumartesi

25. Hafta, doktor kontrolü ve Eminönü çıkartması...

Dün sabah aylık rutin kontrol için Ataşehir Acıbademin yolunu tuttuk erkenden... Hem de canım kocam, ablam ve öteki yakışıklı prensim yeğenimle...
Doktor bu sefer ciddi ciddi "şekerli" herşeyi yasakladı. Söylediğine göre yakışıklı prensimin kilosu sınırdaymış ve bugünden itibaren dikkat etmezsem kilolu bir bebek olurmuş :S
Doktor amcaya verdiğim sözü, sağlığını göz önünde bulundururak tutuyorum ve tatlı yemiyorum.Tıpkı yazın buzluğa attım mısırları düdüklüde haşlayıp az önce tuzlamadan yemem gibi. Herşey senin sağlığın için minik meleğim.

Benim minik prensim, doktorun verdiği son ultrason görüntülerin beni sana iyice aşık etti. Rüyamda hep seni gördüm. Bilinçaltım dolmaya, sabır haznem taşmaya başladı.

Doktordan sonra alışverişe Eminönü'ne gittik. Hani şu çok meşhur, bloglarda sayfa sayfa anlatılan Tahtakale, Eminönü, Havuzlu Han maceralarını bizzat biz de tecrube edelim dedik. Mısır Çarşısı, Tahtakale sokakları ve Şark Han... Nasıl oldu da daha önce gelmedim şaşkınlıkları:S Nereye bakacağını, ne alacağını şaşırmış ben, kolumdan çekiştiren kocam, böyle giderse Emir'e birşey alamadan akşam olacak endişeleri içinde ablam. Hızla Havuzlu Han'a doğru ayrılıyoruz abidik gubidikçi handan.

Havuzlu Handa gerçekten söylendiği gibi 2 kat bebek mağazası, dumur oluyor insan. Fiyatlar gerçekten uygun. Aşağıdaki oto koltuğunu, 70 kağıda aldık. Bugün İzmitte bir mağazada 140 TL ye sordum:S Pierre Cardinin daha önce gördüğüm bir modeli. Kırmızı istiyordum ama en son bunu aldığım için yorgunluk bezginlik hali içinde hadi olsun artık deyip alıp çıktık.


Tahtakalede Kurukahveci Mehmet Efendi Sokağındaki bebek şekerleri, süsleri abidik gubidikleri satan bir mağazadan bebek şekeri için malzeme aldım. Henüz erken olduğu için içinin şekerlerini almadım dolayısıyla buraya fotoğraflarını koymuyorum. İlknur gelcek, şekerleri yapcas, sonra fotoğraflayıp buraya ekliycem:) İlknurum yol tarifi ve parlak mühim fikirlerin için öpüyorum seni:)

Şekerleri koyacağım sepet ve oğluşumun oyuncakları için Koçtaş'tan aldığım kutular... Şimdilik bu kutularda bebeğime aldığım eşyalar duruyor :)

Havuzlu Han'dan oğlum için gerekli herşeyi aldık sayılır. Battaniyeler, tulumlar, hastane çıkışı, badiler, pantullar aklıma gelmeyen daha büsürü şey. Müsait bir vakitte fotoğraflayıp eklerim diye düşünüyorum.
Anadolu yakasına geçince, İkeaya uğrayalım da yorgunluğumuza yorgunluk katalım dedik :D
Bu da ikeadan aldığım arabalı paspas... 9,99 TL :) Bedavadan biraz pahalı:) Duvarlarla acayip güzel uydu:)
Sabah 7 de başlayan yolculuğumuz, akşam 8 de evde son buldu. Bu halimle bu kadar gezeceğimi rüyamda görseydim, kalkınca oturur gülerdim :D Maaşallah diyorum kendime :D Siz de diin :)

2 yorum:

MeryeM dedi ki...

güle güle kullanın cicilerinizi :)

Tuğba... dedi ki...

Sağol canım teşekkür ederim :) Sağlıklı günlerde inşallah :)