13 Haziran 2009 Cumartesi

Bol bol geziyorum, sen de gezmeyi sev diye...

Canım bebeğim,
Bu sabah doktorumuzun istediği testleri yaptırmak için hastaneye gittim. Hızlı bir şekilde kan ve idrar örneklerimi verip eve döndüm. Haftalardır ilk kez tüm haftasonu boyunca hiç işe gitmiycem. Bu acayip rahatlatıcı!!

Evde teyzenin hazırladığı kahvaltıdan nasiplendim. Haşlanmış yumurtamı peynirimi domatesimi yedim. Biraz bal ve ekmek... Artık hararetli bir gezmeye hazırdım...

Kenan enişten işe giderken, teyzen, ben ve 2 böceği viaport'a bıraktı. Viaport kazan biz kepçe, Furkan ve Yusuf da kazandaki pirinç taneleri :D Koşturduk durduk. Şuan ayaklarımı bileklerden itibaren hissetmiyorum:D Gezinin en zevkli kısmı oyun parkında böceklerimin tepindikleri zamandı:) Hem çok yaramazlar hem de çok ama çok tatlılar:D

Birkaç bebek mağazası gördük, senin varlığını hissederek beşiklere, emziklere, kıyafetlere bakmak acayip bir duygu. Keşke cinsiyetini öğrensem de hemen alışverişe başlasam:)

Babanı bugün biraz yalnız bıraktık. Hemen sitem etmeye başladı:D
"Gelicem diyosun gelmiyosun" derken bir çocuktan farksızdı telefonda ses tonu:)
Bebeğim, eğer bu satırları okursan neden babanı sevdiğimi ve neden eş olarak seçtiğimi anlamış olacaksın.

Şimdi internete göz atıp, waffle yapmasını öğrenmem lazım. Zira bugün aldığım waffle makinasının çalışıp çalışmadığını anlayamıycam :S

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam,(ismini siten de göremediğim için yazamadım sorry :) )

Siten çok hoş olmuş, hamilelik günlerim geldi aklıma :)Sanki çok uzun süre geçmiş gibi oldum ama zaman gerçekten çabuk geçiyor sonuna kadar keyfini çıkar.
Bu arada Waffle makinan hayırlı olsun.Ben de eşim de çok severiz Waffle'ı belki arayan başka arkadaşlar da olur diye bloguma bir tarif ekliyorum.Tarifi çok yaptım müthiş bir waffle hamuru oluyor mutlaka dene, yorumunu bekliyorum :)
Afiyet olsun.

Tuğba... dedi ki...

Süpersin :)
Netten nerdeyse 8 çeşit waffle tarifi buldum. Birini denedim ama waffle makinasından kaldıramadım. Çok yumuşak oldu kıtır kıtır olmadı. Aynı krep gibi oldu.:(
Şimdi hemen bloguna bakıp senin tarifini alıyorum :)