2 Haziran 2009 Salı

Acıktım ölüyorum...

Meleğim,
Anneciğin yeni işine hemen adapte oldu. Yeni iş ile birlikte senin geleceğin haberini de aldı.
Şimdi artık bambaşka biri.

Sana hala mercimeğim demek büyük haksızlık. Çünkü artık fasulye tanesi kadarsın. Çok hızlı büyüyorsun. Bu hafta 15 mm kadar olduğun tahmin ediliyor. Son durumu Cumartesi günü 15:30' da Yıldız Hanım söyleyecek.

Nilgünle mesaiye kaldık gene. Saat 18:40. Çok acıktım. Kuşbaşılı kaşarlı pideler gelene kadar ölebilirim. Bu aniden acıkmalar ve bitkin düşmeler çok sık olmaya başladı. Bu yüzden acıkmadan sık ve az yemem gerekiyor.

Sanırım en favori yiyeceğim tavuktan tiskinmeye başladım. İşin garibi tatlı da yiyemiyorum :S
Bu durumun bir süre sonra değişeceğini ve bu durumun senin erkek olduğuna işaret ettiğini söylüyorlar. Onlara içimden kızıyorum. Böyle tahminlerle beni motive etmesinler....

Şimdi HABERLER.... HABERLER... HABERLER....
Ulusal Haberler :
  • Daum yeniden Fenerbahçeye transfer oldu...
  • Kayıp Air-France uçağının enkazı bulundu.
  • Film setinde düşüp başını çarpan Angelina Jolie hastanelik oldu.

Yerel Haberler :

  • İş arkadaşım Eyüp yeni 2. el bir araba aldı.
  • Mehmet abimizde şeker hastalığı görülmüş :S
  • Yusufu kene ısırdı, 10 gün sürekli takipte olacak. Önemli birşey olmayacağını umuyoruz.
  • Deden yarın prostat için biyopsi olacak. Dualarımız onunla.

İşte böyle meleğim. Hayat böyle ağır mevzular arasında akıp gidiyor. Geçen her gün seni bana yaklaştırıyor...

Hiç yorum yok: