5 Haziran 2009 Cuma

Odanın duvarları, hayat gibi olsun renk renk...Ama siyah hiç olmasın...

Meleğim, bugünlerde işten kalan vaktimin çoğunda odanın tasarım işine kafa yoruyorum. Dün akşam babanla Kurtlar Vadisini izlerken, bir yandan da bebek alışveriş sitelerini gezdim durdum.
Ve işte bugüne kadar beğendiklerimin en güzeli...Odanın duvarı için sticker... Belki de odaya en son koyulacak parça ama odanı tasarlarken seçeceğim renklerde bana ilham vereceği için hiç vakit kaybetmedim ve siparişimi verdim.
Senin için aldığım ilk şey işte bu :) Şimdi sabırsızlıkla gelmesini beklemek kaldı...
Gülüyorum bir taraftan. Çünkü evlenirken de böyleydim.En son alınması gereken şeyleri en önce alırdım ve herkes bana kızardı. Ama pişman olmadım. Şuan insanların söyledikleri umrumda değil, sonuçta önemli olan keyifle senin gelişine hazırlanmak...
Daha odanla alakalı yapacak çok şey var ama acele etmiyorum. Nasılsa daha birsürü vaktimiz var.

Öğle tatilim bitti bebeğim. Gene gelicem...

1 yorum:

Seray dedi ki...

Merhaba,Emir kocamannn olmuş maşallah ona.. Çok yakışıklı paşanız..

Sticker larınıza bayıldım.. Bende kızımın odası için almak istiyorum. Nerden aldığınızı öğrenebilir miyim..