27 Mayıs 2009 Çarşamba

Elif Teyzen artık bir ANNE!...

İşte Ahmet Berat :)
Birsürü teyzen var mercimeğim. Hepsiyle tanışacaksın. Birsürü de kardeşin abin-ablan olacak :)

Elif teyzen dün doğum yaptı. Aylardır sabırsızlıkla beklediğimiz Ahmet Berat 26 Mayıs 2009 yani dün dünyaya gözlerini açtı. En kısa zamanda seninle Elifi ve Ahmet Beratı ziyarete gidices:) Onları görmeye seninle gideceğim için çok mutluyum.

Artık onlara gittiğimizde 3 kişi karşılıycak bizi. Heran varlığını hissettiren yeni bir patron olacak evde:) Gezmeler tozmalar, gece muhabbetleri tvde sinema keyifleri bölük pörçük alel acele olacak. Berat üşümesin, Berat ağlamasın diye herkes etrafında seferber olacak. Her hareketi, her öğrendiği mutlu edicek bizi...:)

Yine şirkette, işlerin arasından soluklandığım bir zamanda yazıyorum sana. Beni üzmüyorsun. Ara ara mide bulantılarım dışında hiçbir sıkıntım yok. Ona da sıkıntı diyemem. Sen bana verilmiş en büyük en değerli hediyesin...

Küçükten bile küçük mercimeğim benim...
Bugün ve yarın ve hep Allaha emanet ol....

Hiç yorum yok: