16 Mayıs 2009 Cumartesi

İlk heyecan... Bebeğimin ruhuma ilk dokunuşu...

15 Mayıs yani dün, yani aslında 8 aydır beklediğim meleğimin 2 kırmızı çizgi ile ruhuma ilk dokunuşu...
Aslında çok stresli geçen bir aydı. İş değiştirdim. 4 gündür çalıştığım yeni iş yerinde yoğun iş temposuna ve fazla mesailere alışmaya çalışıyordum.
"Halam(!) stresten gecikmiş olmalı" diye düşünüyor, "hayır canım bu ay olması mümkün değil, ne kadar da tedbirliydik" diye kendimi 4 gündür oyalıyordum. Nihayet dün akşam eve geldim ve yaklaşık 4-5 aydır evde sakladığım gebelik testini yaptım. Anında çift çizgi belirdi. İnanmadım tabii ki. Test eski ya, kesin bozuktu!!!
Hemen eşimi aradım:
"hayatım gelirken bir test al, sanırım hamileyim!!"
Bu şekilde duymaması gerekiyordu belkide:) Ama hala hamile olduğuma ihtimal vermiyordum.
İkinci test de iki koyu kırmızı çizgi çizdi bana...!!!!!!
Paldır küldür yeşil çorap, mavi kot, siyah badi, turuncu yeleğimi üzerime geçirdim. Ne kadar kötü giyindiğimi ancak arabaya binince anladım:) Hamile olup olmadığımı öğrenmek için koluma batırılan iğneyi hissetmedim bile. Sonucun çıkmasını beklemek için yakınlarda oturan arkadaşlarımıza gittik. Eşim test sonucunu geçmek bilmeyen 40 dk sonra aldı. bHCG değeri 1500 idi....:)

Bu ne demekti.... Bu yeni bir hayat demekti bizim için. Yeni sorumluluklar...Belki şuan hissedemediğimiz, eşi benzeri olmayan duygular, hisler demekti. Bu Allah'ın bize lutfuydu...

Şimdi herkes birşey söyliycek, herkes bir yorum yapcak...Hiç birşey umrumda değil. Hamileliğimin bebeğimin her anının tadını çıkarmak istiyorum. Onu doya doya yaşamak istiyorum. Sigarayı dün akşam 20:40 itibariyle bıraktım.

Bebeğim, herşey senin için bundan sonra... Kaç haftalıksın nasılsın bilmiyorum. Doktora gidip seninle ilgili bir haber alabilmek için sabırsızlanıyorum. Ne olur iyi ol...

Hiç yorum yok: