21 Mayıs 2009 Perşembe

Sabah nakaratları ve sen...

Günaydın bebeğim,

Az önce, babanın bizim için hazırladığı beslenmeyi yedim. Örgü peyniri, domates, salatalık, kepek ekmeği... Sanırım kalan 8 ay boyunca seni her çeşit peynirle tanıştırıcam:)

Bu yeni işyerimde işler gerçekten yoğun ve stresli. Bu puslu ortamda aklıma her geldiğinde pus kalkıyor, etraf pırıl pırıl oluyor sanki. Nasıl bir umutsun benim için bilemezsin. Artık çalışmak çok daha anlamlı, paranın çok farklı bir anlamı var. Sağlığım herşeyden değerli çünkü benim sağlığım senin sağlığın demek oluyor.

Gazeteleri, tv haberlerini, dizileri takip etmez oldum. Sadece seninle alakalı şeyler okumak istiyorum. Şu günlerde beyin ve sinir sisteminin hızla gelişmeye başladığını öğrendim. Kalp atışların, kol bacak tomurcukların belirmeye başlamış olmalı.

Seninle alakalı herşey beni heyecanlandırıyor.Buraya mümkün olduğu kadar hislerimi yaşadıklarımı aktarmaya çalışacağım. Belki ilerde okur, beni daha iyi anlarsın...

Şimdilik hoşçakal bebeğim...

Hiç yorum yok: