24 Mayıs 2009 Pazar

Mercimeğime anneden güncel haberler:)

Benim minnacık küçükten bile küçük mercimeğim,
Bugün günlerden pazar, ve ben işe geldim çalışıyorum. Anne çalışacak büsürü tomarla para kazanacak, sonra mercimeği ne isterse alacak. Mercimeğinin hiçbirşeyini eksik etmiycek, onu en güzel okullarda okutacak....

Kendimi böyle motive edip işe var gücümle asılıyorum. Hem nazlı ve çekilmeyen yönlerimi açığa çıkarmamış oluyorum, hem de ileride aksatma ihtimalim olan işleri şimdiden hızlandırmaya çalışıyorum.

Anne ve babamın kucağında dizlerinin dibinde senelerce yaşayabilirim. Az önce yanlarındaydım. Bekarken değerini anlayamadığım anne ve babamın evlendikten sonra kıymetini anladığımı zannediyordum, ama şuan hamile olduğumdan sanırım bir kat daha değer kazandılar gözümde. Ne kadar kutsalmış anne ve baba olmak... Bu yüzden bir anne adayı olarak çok şanslıyım. Allahıma teşekkür ediyorum sonsuz kere bana bu duyguyu tattıracak, senin aracılığın ile...

Kokulara karşı aşırı hassasiyet duymaya başladım. Pişen hiçbirşeyin kokusunu sevmiyorum. İyiki gündüzleri çalışıyorum da akşam eve geldiğimde herşey pişmiş oluyor. Tabi sen bilmiyorsun nasıl pişiyor bu yemekler:D Teyzenle tanışacaksın mercimeğim:) Yarı annen olacak o senin. Şimdiden 2 abin var kulağını çekecek :P Sen bi gel bak seni ne süprizler bekliyor :)))

Aşşkımmm bebeğim benim... Seninle konuşmak dünyanın en zevkli işi oldu....

Çarşı pazar gezmelerine son verdim. İlk 3 ay bolbolbol dinlenmem ve beslenmeme dikkat etmem gerekiyormuş. Ben de beslenip beslenip yatıyorum. Sisgo annen seni öpüyor ve işlerine geri dönüyor.

Mercimeğim seni çok merak ediyorum. Kontrol için Haziranın ilk haftasını iple çekiyorum.
Aşkla....

Hiç yorum yok: