1 Kasım 2009 Pazar

Hastayım... 29.haftanın son günü:(

Dün (Cumartesi) küçük eltim ve birkaç arkadaşı kahvaltıda ağırladıktan sonra birden yatağa düştüm. Aşırı kırgınlık halsizlik. Genelde her hamile anlatır son aylarda geçirilen ağır grip soğuk algınlığı ile kilo verme bebekte kilo kaybı vs. Sonuçlarını henüz tahmin edemesem de cidden acı çekiyorum ve oğlumun iyi olduğunu bilmeye çok ihtiyacım var. Tekmeleri hareketleri maaşallah kuvvetli. Ben hasta olsam da benim güçlü oğlum iyi eminim.

Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Yarın 30. haftaya giricez oğlumla. Dr amca ile randevumuz var. Minik prensim nasılmış görücem, çok heyecanlıyım. Bu sefer babamız bizimle gelmiycek. Eniştem ve ablamla gidicem. Otobüse atlayıp kendim gitmeyi planlıyordum ama 3 gündür aralıksız yağış, üstne bu hastalık bu ihtimali imkansız hale getirdi.
İşte tarihte bugüne ait olcak bir gazete haberi...
Kocam az önce 2 nar, 2 mandalina, 2 elma, 1 armut, 1 muz ile harika bir meyve suyu kokteyli hazırladı. Kestaneler fırında pişiyor. Dışarda yağmur. Sıcacık bir ev. TV de Antonio Banderas. Kucağımda notebook arkamda 8 tane yastık...

Canım kocam, canım oğlum sizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok: